Online rezervace pobytu

Pobyty pro MO

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY ZAŘÍZENÍ VLRZ

pro poskytování ubytovacích, stravovacích a dalších služeb

Vojenská lázeňská a rekreační zařízení, p. o.
Magnitogorská 1494/12, 101 00 Praha 10
IČ: 00000582
Organizace je zapsána u živnostenskéhoodboru Úřadu městské části Praha 10

Čl. 1 Předmět obchodních podmínek

1.1 Předmětem těchto obchodních podmínek (dále jen "podmínky") jsou ubytovací, stravovací a další předem řádně objednané
a uhrazené služby z nabídky hotelových a léčebných zařízení VLRZ (dále jen "zařízení") v rozsahu dle objednávky klienta (viz
čl. 2.1.2.).
1.2 Zařízení je povinno zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a bez zbytečného odkladu informovat o změně
poskytovaných služeb. Změny a odchylky jednotlivých služeb od dohodnutého rozsahu, včetně předčasného ukončení jejich
poskytování, jsou přípustné zejména z důvodů vyšší moci, tedy z příčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani při vynaložení
veškerého úsilí. Za to se považuje i rozhodnutí zřizovatele o změně využití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebo jiné činnosti
zařízení a vznik krizového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, ve znění pozdějších předpisů.

Čl. 2 Účastníci smluvního vztahu


2.1 Účastníky smluvního vztahu jsou:
2.1.1 Vojenská lázeňská a rekreační zařízení (dále jen "zařízení"),
2.1.2 Fyzické či právnické osoby (dále jen "klient"), se kterými není uzavřena obchodní smlouva.

Čl. 3 Vznik smluvního vztahu

3.1 Smluvní vztah vzniká mezi smluvními stranami objednáním služeb ze strany klienta a jejich potvrzením ze strany zařízení.
3.2 V případě, že se jedná o rezervaci, u které je vyžadována záloha, stává se rezervace platnou teprve její úhradou na účet
zařízení.

Čl. 4 Ceny za služby

4.1 Ceny za služby jsou smluvní a jsou uvedeny v platném ceníku, který klient nalezne na webových stránkách příslušného
zařízení nebo v rezervačním a objednávkovém systému zařízení po zadání konkrétního datumu pobytu a konfigurace klienta.
4.2 Klient je povinen na základě objednávky, na výzvu zařízení před zahájením pobytu zaplatit zálohu ve výši 50 - 100 %
celkové ceny objednaných služeb.

Čl. 5 Změny objednaných služeb

5.1 Klient je oprávněn zrušit písemně objednané služby za podmínky, že uhradí zařízení odstupné (dále jen "stornopoplatek"),
jehož výše je stanovena v závislosti na období, ve kterém jsou objednané služby zrušeny, a typu objednaných služeb takto:
5.1.1 v případě „flexibilní“, tedy tzv. objednávky za “vratnou cenu” je změna či zrušení ubytování a objednaných služeb do
21. dne před nástupem klienta bez stornopoplatku, v případě pozdějšího zrušení či nečerpání objednané služby jsou
stornopoplatky nastaveny takto:
5.1.2 20 až 15 dnů před nástupem klienta: 30 % z celkové ceny ubytování (se snídaní),
5.1.3 14 až 8 dnů před nástupem klienta: 50 % z celkové ceny ubytování (se snídaní),
5.1.4 7 až 1 den před nástupem klienta: 60 % z celkové ceny ubytování (se snídaní),
5.1.5 v den určený jako den nástupu klienta na pobyt: 100 % z celkové ceny ubytování (se snídaní) a ceny objednaného
stravování za první den pobytu (oběd a večeře).
5.1.6 v případě objednávky ubytování za „nevratnou cenu“ se klient vzdává možnosti storna či změny rezervace a zaplacená
cena objednaných služeb a pobytu propadá v plné výši ve prospěch „zařízení“.
5.1.7 v případě objednávky ubytování na základě obchodní smlouvy jsou stornopoplatky stanoveny podle této obchodní
smlouvy.
5.2 V případě nedojezdu klienta do místa ubytování nejpozději do 18. hodiny má zařízení právo poskytnout takto neobsazené
ubytování jinému klientovi. Výjimka platí pouze pro případ, že klient nejpozději dvě hodiny před takto stanoveným časem
dojezdu kontaktuje zařízení a sdělí z jakého závažného důvodu dorazí k ubytování později.
5.3 Zařízení si vyhrazuje právo v turisticky významných obdobích, zejména v období Silvestra a Velikonoc, v případě
objednávky ubytování za vratnou cenu, v písemné objednávce stanovit odlišné stornopoplatky.
5.4 Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na neúčtování stornopoplatků (úmrtí, doložená hospitalizace klienta). V
případě léčebných pobytů ve VLL je možné po odsouhlasení zařízením neúčtování stornopoplatků v případě onemocnění
klienta a následné akceptace nabídnutého náhradního termínu pobytu. Klient je při tom povinen doložit lékařské potvrzení o
tom, že aktuální zdravotní stav mu neumožnil absolvovat pobyt v objednaném termínu.
5.5 Za nevyčerpané objednané služby a za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování) se neposkytuje
žádná finanční náhrada.
5.6 Potvrzení o akceptaci zrušení služeb ze strany klienta zašle zařízení písemnou formou na kontaktní adresu poskytnutou
klientem.
5.7 Při předčasném odjezdu klienta je účtován stornopoplatek ve výši 100 % ze zbývající ceny pobytu.

Čl. 6 Ubytovací řád

6.1 Klient je povinen dodržovat ubytovací řád zařízení, který je dostupný na webových stránkách příslušného zařízení, či přímo
na jeho recepci. Jeho verze v českém jazyce je nadřazena pořízeným jazykovým mutacím.
6.2 V případě nedodržení ubytovacího řádu, které má za důsledek vznik škody klienta, zařízení za ni neodpovídá, nestanovíli
platné právní předpisy jinak.
6.3 Zařízení je oprávněno ubytovat pouze řádně přihlášeného klienta. Za tímto účelem předloží klient příslušnému pracovníku
zařízení ihned po svém příjezdu svůj platný občanský průkaz nebo cestovní pas, případně jinou listinu, kterou za tímto účelem
predikuje § 103 zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky, ve znění pozdějších předpisů.
6.4 Zařízení je oprávněno zabránit ve vstupu a odmítnout poskytnutí objednaných služeb klientovi, který je pod vlivem
alkoholu, či omamných látek.
6.5 Klient je povinen v případě, že si je vědom, či vykazuje příznaky nebo má podezření na to, že by mohl trpět nějakou infekční
chorobou na tuto skutečnost neodkladně upozornit příslušného zaměstnance zařízení a zároveň bere na vědomí, že zařízení má
následně možnost mu další pokračování jeho pobytu a čerpání služeb odmítnout.

Čl. 7 Reklamace

7.1 Klient má právo na reklamaci služeb zjistí-li, že služby poskytované zařízením mají vady.
7.2 Reklamace služeb se řídí Reklamačním řádem VLRZ, který je k dispozici v zařízení a na webových stránkách
www.volareza.cz.
7.3 V případě, že dojde mezi klientem (spotřebitelem) a zařízením ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit
vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha
2, e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz.

Čl. 8 Závěrečná ustanovení

8.1 Všechny eventuální spory vzniklé v souvislosti s poskytnutím ubytování ze strany zařízení se řídí českým právním řádem
a budou řešeny u obecného soudu zařízení bez ohledu na sídlo/bydliště klienta.
8.2 Veškeré sporné otázky budou zařízení a klient řešit přednostně osobním či písemným kontaktem a soudní spor budou
považovat za krajní řešení.
8.3 Tyto podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. listopadu 2020.

Aktivity v okolí