Online rezervace pobytu

Pobyty pro MO

Ubytovací řád

VOJENSKÁ LÁZEŇSKÁ A REKREAČNÍ ZAŘÍZENÍ, p. o. (VLRZ)
Magnitogorská 1494/12, 101 00 Praha 10

Vojenská lázeňská léčebna Františkovy Lázně
Lázeňský Hotel Kijev
Národní 15
351 01 Františkovy Lázně
IČ: 00000582, DIČ: CZ00000582

 Vážení hosté,

dovolte mi, abych Vás jménem ředitele VLRZ, jménem svým i všech zaměstnanců co nejsrdečněji přivítal ve Vojenské lázeňské léčebně Františkovy Lázně.

Seznamte se, prosím, s tímto Ubytovacím řádem, ve kterém jsou uvedeny základní informace potřebné k Vašemu spokojenému pobytu. V případě jakýchkoliv problémů se, prosím, co nejdříve obraťte na recepci, obchodní oddělení nebo přímo na ředitele VLL.

Přeji Vám příjemný a ničím nerušený pobyt, hezky prožité dny a mnoho nezapomenutelných zážitků z Františkových Lázní. Budu velmi potěšen, pokud se k nám budete rádi vracet.

 

Doc. Ing. Karel KOTEK, CSc.
ředitel Vojenské lázeňské léčebny Františkovy Lázně

 

UBYTOVACÍ ŘÁD

Vojenská lázeňská léčebna (VLL) Kijev se nachází v lázeňském centru města, v těsné blízkosti kolonády. Díky bohatým přírodním zdrojům tohoto místa se Františkovy Lázně staly světoznámým léčebným centrem. Léčí se zde zejména nemoci pohybového ústrojí, neurologické onemocnění, choroby srdce a cévního oběhu.

VLL Kijev nabízí dlouhodobé lázeňské pobyty a krátkodobé wellness pobyty. V hotelu je k dispozici bazén, sauna, solárium, solná jeskyně, tělocvična, v nabídce jsou různé druhy masáží (klasická, reflexní, thajská, podvodní, suchá vodní masáž, masáž lávovými kameny), koupele, zábaly, baňkování a další procedury včetně elektroterapie a technologie Starvac ke zmírňování celulitidy a vrásek.

I. INFORMACE K POBYTU

Hotelové pokoje jsou plně vybaveny standardním hotelovým inventářem. Zkontrolujte si, prosím, na začátku pobytu, zda je Váš pokoj a jeho zařízení v pořádku a případné závady či nedostatky nahlaste, prosím, neprodleně v recepci. Všechny hotelové pokoje, stejně jako celý hotel Kijev, jsou nekuřácké.

Ve VLL Kijev může být ubytován pouze host, který je k ubytování řádně přihlášen. Standardní ubytování je možné od 11:00 hodin.

Užívání ubytovacího zařízení je dovoleno pouze osobám, které nejsou postiženy infekčními chorobami. V případě, že se taková choroba u klienta vyskytne v průběhu jeho pobytu
v ubytovacím zařízení, je klient povinen neprodleně tuto skutečnost ohlásit na sesterně nebo, podle povahy věcí, řediteli VLL Kijev, případně jeho zástupci.

Při příjezdu do hotelu předložte, prosím, službu konající recepční občanský průkaz nebo cestovní pas. V recepci obdržíte kartičku hotelového hosta, která je zároveň i kartou stravovací. Touto kartičkou se budete prokazovat při objednávání a výdeji stravy, při odběru klíčů a při využívání doplňkových služeb.

V souladu s obecně závaznou vyhláškou města Františkovy Lázně jsou hosté povinni při příjezdu do hotelu Kijev uhradit v recepci místní lázeňský poplatek ve výši 50,- Kč za osobu a noc. Z této povinnosti jsou vyjmuty osoby mladší 18 let a držitelé ZTP/P a jejich průvodci. Poplatku jsou dále zproštěny osoby, které zde pobývají za jiným účelem, než je lázeňský či rekreační pobyt (například vojáci na preventivních rehabilitacích).

V době od 22:00 do 06:00 hodin Vás žádáme zachovávat ve všech prostorách hotelu noční klid a ctít pravidla ohleduplnosti vůči ostatním hostům.

Návštěvy na pokojích hostů jsou povoleny, po předchozím nahlášení v recepci, v době od 08:00 do 22:00 hodin.

Ve VLL Kijev není, ze zdravotních důvodů, povolen pobyt se zvířaty.

Avšak, v souladu s ustanovením § Zákona č. 372/2011 sb. o zdravotních službách je povolen pobyt psů se speciálním výcvikem u pacientů se smyslovým nebo tělesným postižením. V takovém případě je vybrán vhodný pokoj a upraven režim stravování a léčení klienta tak, aby maximálně respektoval jeho potřeby a minimálně ovlivňoval pobyt ostatních klientů. Po ukončení pobytu bude věnována zvýšená pozornost úklidu pokoje s důrazem na likvidaci možných alergenů.

Do hotelového pokoje má, kromě hosta, právo vstupovat pouze zaměstnanec housekeepingu v době úklidu, v jeho doprovodu rovněž pracovník údržby odstraňující závadu, pověřený zaměstnanec hotelu provádějící kontrolu pokoje nebo, v případě nutnosti, zaměstnanec zdravotnického úseku.

Při odchodu z pokoje, prosím, zkontrolujte, zda jsou uzavřeny balkónové dveře, okna, zhasnutá světla, vypnutá televize a uzavřeny vodovodní kohoutky.

Při odchodu z hotelu odevzdávejte, prosím, klíč nebo čipovou kartu od pokoje na recepci. Při ukončení pobytu, prosím, zanechte klíče od trezoru a šatních skříní na pokoji.

Pro ukládání cenností a peněz ubytovaných hostů bezplatně slouží bezpečnostní trezor (uzamykatelná skříňka umístěná v šatní skříni) v hotelových pokojích. Ukládejte zde, prosím, peníze a cennosti pouze do celkové hodnoty 5.000,- Kč. Za uložení cenností vyšší hodnoty v trezorech na pokojích hotel neručí.

Peníze a cennosti vyšší hodnoty je možné uložit do trezoru v recepci. Maximální hodnota cenin předávaných do úschovy je 30.000,- Kč pro jednu úložku. VLL Kijev neručí za peníze a cennosti uložené jinde než na místech stanovených tímto Ubytovacím řádem.

V případě ztráty klíče od pokoje nebo od bezpečnostního trezoru na pokoji (uzamykatelné skříňky umístěné v šatní skříni), bude klientovi účtována částka, dle platného ceníku služeb, uloženého v recepci hotelu.

Dodržujte, prosím, přísný zákaz kouření ve zdravotnických zařízeních, tj. ve všech prostorách včetně balkónů VLL Kijev.

Nedodržení tohoto zákazu bude kvalifikováno jako hrubé porušení ubytovacího řádu a jeho následkem bude udělení sankčního poplatku ve výši 3 000,- Kč.

V případě opakovaného hrubého porušení ubytovacího řádu, může být viníkovi, kromě finanční sankce, předčasně ukončen pobyt, bez nároku na vrácení peněz.

V hotelovém pokoji ani ve společenských místnostech není povoleno přemisťování inventáře a jakékoliv zásahy do elektrické instalace, stavebních a technických částí a zařízení budovy. Rovněž není povoleno používat vlastní elektrické spotřebiče (zvlášť nebezpečné jsou elektrické ponorné vařiče), kromě holících nebo masážních strojků a vysoušeče vlasů. Respektujte, prosím, že na pokojích není možné sušit houby.

V případě potřeby žehlení prádla využijte, prosím, bezplatnou zápůjčku žehličky na recepci. Zároveň prosíme, abyste pro žehlení vždy využívali žehlírnu ve druhém patře hotelu a předešli tak možným škodám na zařízení hotelového pokoje. Klíče od žehlírny jsou
k dispozici na recepci. Při nedodržení tohoto pravidla Vám bude účtována plná náhrada případné způsobené škody na pokoji či zařízení.

Budova hotelu Kijev se zamyká v době od 22:30 do 05:00 hodin. V případě pozdějšího příchodu, prosím, využijte zvonku (komunikátoru) u vstupních dveří. Recepce Vás vpustí do hotelu po předložení „Kartičky hotelového hosta“.

Výtah, prosím, používejte jen do počtu osob, který je vyznačen v kabině. Děti do deseti let smí výtah používat jen v doprovodu dospělé osoby. V době nočního klidu používejte výtahy jen v nejnutnějším případě.

V případě úrazu klienta, k němuž došlo během jeho pobytu v ubytovacím zařízení, je klient povinen oznámit tuto skutečnost na recepci zařízení nebo, podle povahy věci, službu konající zdravotní sestře, řediteli VLL Kijev případně jeho zástupci, zpravidla ihned po vzniku úrazu.

Poslední den pobytu je nutné uvolnit hotelový pokoj nejpozději do 09:00 hodin. Pozdější uvolnění pokoje komplikuje úklid pokoje a jeho přípravu pro další nástup. V případě pozdějšího opuštění pokoje Vám může být naúčtován poplatek za pozdní odjezd, v souladu s ceníkem služeb, uloženým v recepci.

Pokud přijedete vlastním vozidlem, zaparkujte jej na odstavnou plochu dle pokynů recepční. Odstavná plocha není hlídaná a je zpoplatněna podle platného ceníku uloženého v recepci. Na jiných místech, než která jsou k tomu určena, je parkování zakázáno.

Do všech prostor VLL Kijev platí zákaz vstupu se zbraní a střelivem.

V případě signalizace požáru se řiďte pokyny recepce a požárními směrnicemi, které jsou umístěny na pokojích a chodbách hotelu.

Při nástupu na léčebný pobyt je pro každého klienta vytvořen individuální léčebně rehabilitační program, který sestavuje lékař tak, aby byl plně v souladu se zdravotním stavem a zohledňoval druh pobytu a přání klienta. Na jeho základě obdržíte „rozpis procedur“, ve kterém jsou uvedeny všechny potřebné informace a zaznamenávány údaje o poskytnutých procedurách. Slouží i k záznamu vyšetření a dalších léčebných zákroků. Na léčebné procedury choďte, prosím, podle uvedeného rozpisu, protože rezervace času je velmi přesná a kapacita balneoprovozu je limitována.

II. STRAVOVÁNÍ

Stravování je hostům poskytováno v hotelové jídelně. Časový rozvrh podávání snídaní, obědů, večeří a objednání stravy je uveden na zadní straně Stravovací karty, u vstupu do jídelny a v bodě II. a) tohoto Ubytovacího řádu.

V rámci pobytu si hosté mohou vybrat z nabídky čtyř až pěti jídel na oběd a na večeři, snídaně jsou podávány formou rautů. Stoly v jídelně nejsou rezervovány, budete obslouženi u stolu, který si volí každý klient podle vlastního uvážení. Jídelní lístky jsou vyvěšeny na informační tabuli.

K odběru stravy opravňuje hosta „Stravovací karta“ odevzdaná obsluze po příchodu do jídelny.

Jídla na jednotlivé dny si, prosím, objednávejte na objednávkovém terminálu umístěném v jídelně, případně ve vstupní hale nebo v čekárně naproti sesterně.

Přání, připomínky nebo dotazy ke stravování můžete projednat s obsluhujícím personálem nebo s vedoucí stravovacího útvaru hotelu.

Nevstupujte, prosím, do jídelny v nočních nebo sportovních úborech a nevynášejte, prosím, z jídelny jídelní nádobí, příbory, sklenice a potraviny.

Doba výdeje stravy

Snídaně

07:30 – 09:00 hod.

Oběd

11:15 – 13:15 hod.

Večeře

17:00 – 18:30 hod.

Objednávání stravy:

Objednávky stravy, prosím, provádějte takto:

Na NE, PO

– nejpozději v pátek do 08:30 hod.

Na ÚT, ST, ČT

– nejpozději den předem do 08:30 hod.

Na PÁ, SO

– nejpozději ve čtvrtek do 08:30 hod.

III. DALŠÍ POSKYTOVANÉ SLUŽBY

Bezplatné:

internet v 1. patře v čekárně před sesternou

buzení telefonem

připojení k Wi-Fi (heslo pro připojení dostupné na recepci)

místem pro bezpečné ukládání peněz a jiných cenností je trezor na recepci

výdej pošty pacientům a hostům ve všední dny po 11.00 hod. v recepci

zapůjčení vysoušeče vlasů a žehličky na recepci

Placené (dle ceníku v recepci):

procedury k volnému prodeji

bazén (rehabilitační) v době od 16,00 hod. – 20,00 hod.

stání vozidla na odstavné ploše v areálu léčebny, v případě volné kapacity

zapůjčení županu

Kulturní vyžití a turistika:

Více informací získáte v našem dotykovém infopanelu, který je umístěn ve vstupní hale.

Pracovní doba kavárny u recepce:
PO – NE 06:00 – 22:00 hodin
(změna vyhrazena, informace v recepci).

Zdravotní zabezpečení

Stálá zdravotní služba (24 hodin denně) – místnost č. 11 v 1. patře budovy, tel. 555, 556, mobilní telefon 724 050 270.

I drobná poranění, či onemocnění, nahlaste lékaři, nebo zdravotní sestře.

Výměna ložního prádla a ručníků:

Ložní prádlo je měněno 1 x týdně, ručníky a osušky 2x týdně, a to vždy v pondělí a ve čtvrtek. V případě Vaší potřeby je výměna prádla zajišťována i mimo uvedené termíny – zajišťuje pokojská případně recepční.

úklid pokojů o víkendech:

neděli se úklid hotelových pokojů neprovádí.

V případě potřeby mimořádného úklidu pokoje o víkendu, prosím, požádejte předem recepci.

REKLAMACE

Reklamaci poskytovaných služeb mohou hosté uplatnit dle reklamačního řádu, který je k dispozici na recepci.

Klient může uplatnit reklamaci na:

stravovací služby – u vedoucího stravovacího útvaru nebo vrchního číšníka,

ubytovací služby – u zástupce ředitele – vedoucího provozu, vedoucí obchodního úseku nebo hospodyně,

zdravotnické služby – u zástupce ředitele nebo u primáře.

Můžete se obrátit i přímo na ředitele VLL.

Kniha přání a stížností je rovněž k dispozici na recepci. Přání a stížnosti můžete uplatnit
i ústně u zástupce ředitele nebo pracovnic obchodního úseku, případně opět u ředitele VLL Kijev.

IV. DALŠÍ INFORMACE

K úhradě služeb a nákupu zboží je možné použít platební karty (VISA, MAESTRO, MASTERCARD).

Prostory VLL včetně bazénu jsou monitorovány kamerovým systémem se záznamem.

Ceníky všech služeb, telefonní seznam a poštovní směrovací čísla jsou k dispozici na recepci, kde je možné zakoupit i drobné občerstvení a hygienické potřeby.

Program pro účastníky preventivních rehabilitací je zveřejněn na nástěnce v čekárně
u sesterny, v Informačním panelu u recepce a na recepci VLL Kijev.

Důležitá telefonní čísla

Policie ČR

158

Rychlá záchranná služba

155

Hasiči

150

Zdravotní pohotovost VLL

555

Ostatní hotelová telefonní čísla

Ředitel VLL Františkovy Lázně

511

Zástupce ředitele – primář

550

Zástupce ředitele – vedoucí provozu

517

Vedoucí obchodního úseku – pokladna

513

Obchodní referentka

512

Vedoucí ekonomického úseku

515

Vedoucí stravovacího úseku

558

Nutriční terapeut

521

Recepce

111,222

Zdravotní sestry

555,556

Telefonní čísla pokojů:

Z pokoje na pokoj lze volat vytočením čísla pokoje, příklad – pokoj 101 → telefonní číslo 101.

Pracovníci hotelu Kijev Vám přejí příjemný a ničím nerušený pobyt. O dojmech z pobytu nás můžete informovat prostřednictvím Knihy přání a stížností uložené na recepci. Vaše hodnocení nám též můžete napsat na profil našeho hotelu na GOOGLE, nebo na Facebook.

Ubytovací řád 2022
Ubytovací řád 2022 2022-Ubytovaci-rad.pdf

Aktivity v okolí